פינת הפרשנים: שיחת ראה"מ והנשיא ביידן וההכחשה בשבת

המהדורה המרכזית No Comments on פינת הפרשנים: שיחת ראה"מ והנשיא ביידן וההכחשה בשבת

פינת הפרשנים הערב ב'מהדורה המרכזית' עם איתי גדסי: אבי גרינצייג: "ביידן מפגר בבחירות הרבה אחרי המתחרים הרפובליקנים ולכן הוא נותן לישראל להמשיך את המלחמה אבל מפה שנשחרר לו הישגים מידי פעם שהוא יוכל להציג לאמריקאים הפרו פלסטינאים". מוטי הלפרין חושף: "הח"כ החרדי היחיד שמחה נגד חילול השבת של ראה"מ הוא אברהם בצלאל וגם הוא קיבל דף מסרים מראשי המפלגות החרדיות שלא מעוניינות להפריע עכשיו לנתניהו בניהול המלחמה"

צילום: חיים צח \ לע"מ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פינת הפרשנים הערב ב'מהדורה המרכזית' עם איתי גדסי: הפרשן הפוליטי אבי גרינצייג: "לאמריקאים יש אינטרסים משלהם – ביידן מפגר בבחירות הרבה אחרי המתחרים הרפובליקנים ולכן הוא נותן לישראל להמשיך את המלחמה אבל מפה שנשחרר לו הישגים מידי פעם שהוא יוכל להציג לאמריקאים הפרו פלסטינאים".

מוטי הלפרין: "נתניהו מוציא הודעה בעיצומה של השבת ומכחיש את הדיווח מארה"ב לגבי מדינה פלסטינית. לארה"ב יש הקלטה מהשיחה אבל הוא בכל זאת יוצא בהודעה פומבית. אני לא רואה פרישה של אייזנקוט מהממשלה באמצע המלחמה. אין לו בייס פוליטי בלי גנץ".

הלפרין חשף כי: "הח"כ החרדי היחיד שמחה נגד חילול השבת של ראה"מ הוא אברהם בצלאל וגם הוא קיבל דף מסרים מראשי המפלגות החרדיות שלא מעוניינות להפריע עכשיו לנתניהו בניהול המלחמה".

האזינו



0 תגובות